|
|||||
|
Zamknij
~09-06-2010; 16:56
Pierwsze uliczne zdjęcia polskiego streetfightera!
O "ćwierćlitrówce" Rometa informowaliśmy Was już pod koniec ubiegłego roku. Dziś już tylko dni dzielą nas od wejścia, a właściwie wjazdu tego motocykla na rynek. Zobaczcie pierwsze zdjęcia z jazd 249 Division!
Czas wprowadzenia motocykla ROMET 249 Division do sprzedaży w wakacyjnej części roku 2010 jest aktualnie celem zespołu Romet Motors. Istotnym i czasochłonnym był czas testów i homologacji, na którym to etapie weryfikuje się jakość pracy wszystkich wcześniejszych ogniw.
Model dostępny jest w wersji 250ccm. Motocykl napędzany jest jednocylindrowym silnikiem czterosuwowym, chłodzonym powietrzem. Mieszanki paliwowo powietrznej dostarczy gaźnik. Stelaż tego motocykla to stalowa rama z dwuramiennym wahaczem i centralnym amortyzatorem. Dwutłoczkowy zacisk hamulcowy współpracujący z tarczą o średnicy 290 mm zapewni dobre opóźnienie podczas hamowania.
Jak podkreśla firma Arkus & Romet Group 249 Division jest wynikiem analizy potrzeb polskiego rynku. Producent skoncentrował się na połączeniu użytkowości i desingu, a także co istotne dla klientów bardzo atrakcyjnej ceny - 7999 zł. Fabryka Romet Motors zamierza najbliższe lata wykorzystać na dalszy rozwój i pracuje nad kolejnymi produktami o pojemnościach bardziej zbliżonych do motocykli japońskich.
Już wkrótce, na stronie producenta reportaż z produkcji Division w fabryce Romet Motors, a na wakacje konkurs: "Wróć na Division do szkoły".
Szczegóły na www.romet.pl
Model dostępny jest w wersji 250ccm. Motocykl napędzany jest jednocylindrowym silnikiem czterosuwowym, chłodzonym powietrzem. Mieszanki paliwowo powietrznej dostarczy gaźnik. Stelaż tego motocykla to stalowa rama z dwuramiennym wahaczem i centralnym amortyzatorem. Dwutłoczkowy zacisk hamulcowy współpracujący z tarczą o średnicy 290 mm zapewni dobre opóźnienie podczas hamowania.
Jak podkreśla firma Arkus & Romet Group 249 Division jest wynikiem analizy potrzeb polskiego rynku. Producent skoncentrował się na połączeniu użytkowości i desingu, a także co istotne dla klientów bardzo atrakcyjnej ceny - 7999 zł. Fabryka Romet Motors zamierza najbliższe lata wykorzystać na dalszy rozwój i pracuje nad kolejnymi produktami o pojemnościach bardziej zbliżonych do motocykli japońskich.
Już wkrótce, na stronie producenta reportaż z produkcji Division w fabryce Romet Motors, a na wakacje konkurs: "Wróć na Division do szkoły".
Szczegóły na www.romet.pl
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Bikers.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli którykolwiek z komentarzy zamieszczonych na forum łamie prawo zawiadom nas o tym |
Niecodzienny pokaz zorganizowała Krajowa Rada Bezpieczeństwa i Tramwaje Warszawskie, w którym przeprowadzono crash test połączony z akcją ratunkową służb mundurowych. »
Kierowca jednośladu, jadąc na jednym kole, wyprzedzał rząd samochodów i pędził po mieście z prędkością 188 km/h. Kara była adekwatna... »
Już za miesiąc do sprzedaży trafi długo oczekiwany naked bike Rometa, o którym mówiliśmy już podczas wystawy w Mediolanie i w Warszawie. Modelem 249 Division polski producent otwiera nowy rozdział w historii Rometa. »
Na temat tragicznych wydarzeń związanych z katastrofą samolotu prezydenckiego, rozmawialiśmy z organizatorem motocyklowego Rajdu Katyńskiego Wiktorem Węgrzynem. »