Czwartek, 25 Kwiecieďż˝ 2024 r. Jarosława, Marka
Pogoda: Mazowieckie temp. -5 °C ciśn. 1024 hpa
Harley-Davidson SuperLow
~02-08-2010; 02:23

SuperLow i inne nowości Harleya

Na rok 2011 Harley-Davidson dodaje SuperLow do szerokiej gamy 26 modeli.

W ofercie Harleya znajdziemy miejskie brawlery, długodystansowe maszyny touringowe, współczesne, ociekające chromem motocykle typu custom, ciemne retro-bobbery, sportowe roadstery oraz zachęcające standardy wyposażenia. Sercem każdego z oferowanych modeli jest wyjątkowo brzmiący silnik typu V-Twin.

Nowy model SuperLow łączy skorygowaną geometrię przedniego zawieszenia, nowe koła i opony, oraz zmieniony kształt siodła i kierownicy, osiągając dobrze wyważone prowadzenie i komfort mające – jak zapewnia producent - zwiększać pewność siebie u nowych kierowców i budzić emocje u tych doświadczonych.

Wygodna jazda to kluczowe zadanie tego motocykla. Nowe pojedyncze siodełko o głębokim, kubełkowym kształcie i miękkim wypełnieniu stanowi doskonałe podparcie. Kształt siodełka i jego wysokość (25,5 cala – 648 mm) pozwalają większości kierowców oprzeć stopy wygodnie o podłoże, kiedy motocykl stoi w miejscu.

Nowa kierownica została zaprojektowana, by zapewniać naturalna pozycję ramion. Podwójne amortyzatory tylne oferują 2,5 cala skoku koła, zapewniając płynną jazdę.

Kilka niezależnych elementów technicznych odgrywa rolę w szczególnej dynamice pojazdu, którą inżynierowie H-D pragnęli osiągnąć w modelu Super Low.

Zmienione wymiary opon oraz kąt nachylenia przedniego widelca dają motocyklowi 5,7 cala (145 mm) luzu, zapewniając wyjątkową wygodę prowadzenia.



“W projektowaniu kół, opon i geometrii układu kierowniczego do modelu SuperLow, zespół projektowy zastosował doświadczenie zdobyte w opracowywaniu modelu XR1200X, co daje porównywalne korzyści w jakości manewrowania” - powiedział Jim Hofmann, General Manager działu Motorcycle Product Planning. “SuperLow to oczywiście zupełnie inny motocykl niż XR1200X, o innym zastosowaniu, ale pod względem osiągnięcia precyzyjnej równowagi geometrii prowadzenia, profilu i konstrukcji opony oraz zawieszenia, modele te są jednakowo udane. Wystarczy jedna przejażdżka na SuperLow, by się o tym przekonać”.
 
Dodaj do: Drukuj stronę Wyślij link Zgłoś błąd  
  Dodaj swój komentarz  

0 komentarzy

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Bikers.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli którykolwiek z komentarzy zamieszczonych na forum łamie prawo zawiadom nas o tym

Crash test: tramwaj kontra auto!
Niecodzienny pokaz zorganizowała Krajowa Rada Bezpieczeństwa i Tramwaje Warszawskie, w którym przeprowadzono crash test połączony z akcją ratunkową służb mundurowych. »
188 km/h na jednym kole
Kierowca jednośladu, jadąc na jednym kole, wyprzedzał rząd samochodów i pędził po mieście z prędkością 188 km/h. Kara była adekwatna... »
Nadjeżdża Romet 249 Division
Już za miesiąc do sprzedaży trafi długo oczekiwany naked bike Rometa, o którym mówiliśmy już podczas wystawy w Mediolanie i w Warszawie. Modelem 249 Division polski producent otwiera nowy rozdział w historii Rometa.  »
Wiktor Węgrzyn o tragedii w Smoleńsku
Na temat tragicznych wydarzeń związanych z katastrofą samolotu prezydenckiego, rozmawialiśmy z organizatorem motocyklowego Rajdu Katyńskiego Wiktorem Węgrzynem. »
REKLAMA