|
|||||
|
Zamknij
~06-10-2010; 15:41
Intermot: propozycje KTM na 2011
Targi Intermot zawsze stawiają przed wystawcami wysoką poprzeczkę. W tym roku KTM przedstawił dość ciekawą ofertę swoim fanom. Widać, że bliska im jest dewiza dla każdego coś miłego.
KTM 125 Duke jest owocem współpracy KTM oraz indyjskiego przedsiębiorstwa specjalizującego się w produkcji skuterów Bajaj. To propozycja dla nastolatków, którzy chcieliby poszaleć na fajnym sprzęcie. Lub dla tych, którzy marzą, by znów mieć 16 lat. 125 Duke jest napędzany jednocylindrowym silnikiem, który w przyszłości producent chciałby zwiększyć do pojemności 350 ccm. Oprócz tego została obniżona kierownica a małe siedzenie nie przewiduje miejsca dla pasażera.Jak każdy typowy uliczny rozrabiaka, Duke posiada sportowy wygląd. Przód ze swym nowoczesnym wyglądem budzi mieszane uczucia. 125 Duke będzie dostępny w trzech kolorach: zielonym, czarnym oraz fioletowym.
Kolejna propozycja to KTM 990 Supermoto T. Producent odświeżył ten model, stosując trick prawie wszystkich wystawców w tym roku. Na pierwszym miejscu wypada wspomnieć o ABSie. Na tegorocznych targach to już standard. Dodatkowo producent wyposażył Supermoto w hamulce Brembo. Mimo, że maszyna zyskała dodatkowe komponenty, to zachowała swoją starą wagę 197 kg. KTM 990 Supermoto T również będzie produkowany w rozszerzonej gamie kolorystycznej: białej, czarnej i pomarańczowej.
KTM 1198 RC8 R Track jest sportową propozcją firmy. Motocykl został przystosowany do wyścigów. RC8 jest pozbawiony wszystkich zbędnych na torze akcesoriów, jak lusterka, czy lampy. Spełnia wszelkie normy FIM, które są wymagane w kategorii Superstock. Moc silnika w tej "igle" to 180 KM. Jest wyposażony w rewelacyjny układ wydechowy Akrapovic Evo, wyścigowe filtry, zmienianą elektronicznie mapą zapłonu, zawieszenie WP. Cena jest wprost proporcjonalna do zastosowanych podzespołów. Waha się między 17 a 18 tys. euro.
Kolejna propozycja to KTM 990 Supermoto T. Producent odświeżył ten model, stosując trick prawie wszystkich wystawców w tym roku. Na pierwszym miejscu wypada wspomnieć o ABSie. Na tegorocznych targach to już standard. Dodatkowo producent wyposażył Supermoto w hamulce Brembo. Mimo, że maszyna zyskała dodatkowe komponenty, to zachowała swoją starą wagę 197 kg. KTM 990 Supermoto T również będzie produkowany w rozszerzonej gamie kolorystycznej: białej, czarnej i pomarańczowej.
KTM 1198 RC8 R Track jest sportową propozcją firmy. Motocykl został przystosowany do wyścigów. RC8 jest pozbawiony wszystkich zbędnych na torze akcesoriów, jak lusterka, czy lampy. Spełnia wszelkie normy FIM, które są wymagane w kategorii Superstock. Moc silnika w tej "igle" to 180 KM. Jest wyposażony w rewelacyjny układ wydechowy Akrapovic Evo, wyścigowe filtry, zmienianą elektronicznie mapą zapłonu, zawieszenie WP. Cena jest wprost proporcjonalna do zastosowanych podzespołów. Waha się między 17 a 18 tys. euro.
|
|||||||||
|
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Bikers.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli którykolwiek z komentarzy zamieszczonych na forum łamie prawo zawiadom nas o tym |
Niecodzienny pokaz zorganizowała Krajowa Rada Bezpieczeństwa i Tramwaje Warszawskie, w którym przeprowadzono crash test połączony z akcją ratunkową służb mundurowych. »
Kierowca jednośladu, jadąc na jednym kole, wyprzedzał rząd samochodów i pędził po mieście z prędkością 188 km/h. Kara była adekwatna... »
Już za miesiąc do sprzedaży trafi długo oczekiwany naked bike Rometa, o którym mówiliśmy już podczas wystawy w Mediolanie i w Warszawie. Modelem 249 Division polski producent otwiera nowy rozdział w historii Rometa. »
Na temat tragicznych wydarzeń związanych z katastrofą samolotu prezydenckiego, rozmawialiśmy z organizatorem motocyklowego Rajdu Katyńskiego Wiktorem Węgrzynem. »