|
|||||
|
Zamknij
~14-10-2010; 09:39
Honda V4: Crossover czy "X"?
Honda nie chce zostać w tyle za konkurencją i szykuje się do pokazania ośmiu premier podczas zbliżających się wielkimi krokami wystawy EICMA w Mediolanie. Wśród nich będzie model V4 Crossover...
Nie zdążyliśmy jeszcze odpocząć po premierach Suzuki, Kawasaki i BMW, które zafundowali nam producenci w Kolonii na sezon 2011, a tu już zaczynają do nas docierać wiadomości o kolejnych świeżych 'wypiekach" innych firm.
Jak się tak zastanowić, to miłośnicy motocykli mają dobrze. Dzięki takim wydarzeniom jak wystawy w Kolonii, Mediolanie, czy Tokio mogą cieszyć się prezentacjami coraz to nowszych modeli motocykli. Zupełnie jakby były trzy Boże Narodzenia :)
Już na początku listopada czekają nas kolejne emocje związane z mediolańskim show. Część producentów zdecydowała się odkryć swoje karty podczas EICMA. Wśród nich znalazła się Honda, która oprócz pokazanej podczas Intermotu nowej kolorystyki wciąż skrzętnie pilnuje przed ujawnieniem informacji o nowościach.
Budowanie napięcia przez japońskiego producenta można uznać za rozpoczęte. Bowiem niemal pewne już jest, że wśród nowości zobaczymy nowy model V4 o charakterystyce wszędobylskiego crossovera. Wiele osób prognozowało ten model w związku z panującymi trendami. Po dobrym przyjęciu takich modeli jak Ducati Multistrada, KTM 990 SM czy Triumph Tiger było jasne, że to tylko kwestia czasu by pozostali producenci włączyli do swojej oferty podobne modele.
Opracowany przez Hondę rewelacyjny silnik V4 doskonale spisał się w nowej VFR'ce. Czy tak duży i potężny silnik sprawdzi się w tego typu jednostce? Słuszniejszym wyborem mógłby być motor o pojemności np. 800cc.
Sama nazwa nowego modelu jest wciąż nieznana. Pojawiają się takie propozycje jak "Crossover", "Crossrunner" czy V4 "X". Zdradzają one przeznaczenie nowego modelu, który ma być uniwersalnym jednośladem do każdego rodzaju transportu. Zarówno z pasażerem jak i bagażem. Lekko uterenowiony styl sprawi, że nie tylko asfalt będzie podłożem, na którym nowa Honda będzie mogła się poruszać. Szeroka kierownica, większe koło przednie, nisko położony środek ciężkości to recepta na wszędobylski styl motocykla.
Patrząc na pierwsze szkice można jedynie przypuszczać jego wygląd i ostateczny kształt. Nam jednak przychodzi jedno do głowy: "Popatrz kuzyn... jest piękny, it's beautiful."
K. Alaborski
Źródło: Bikers.pl
|
|||||||||||||||
|
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Bikers.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli którykolwiek z komentarzy zamieszczonych na forum łamie prawo zawiadom nas o tym |
Niecodzienny pokaz zorganizowała Krajowa Rada Bezpieczeństwa i Tramwaje Warszawskie, w którym przeprowadzono crash test połączony z akcją ratunkową służb mundurowych. »
Kierowca jednośladu, jadąc na jednym kole, wyprzedzał rząd samochodów i pędził po mieście z prędkością 188 km/h. Kara była adekwatna... »
Już za miesiąc do sprzedaży trafi długo oczekiwany naked bike Rometa, o którym mówiliśmy już podczas wystawy w Mediolanie i w Warszawie. Modelem 249 Division polski producent otwiera nowy rozdział w historii Rometa. »
Na temat tragicznych wydarzeń związanych z katastrofą samolotu prezydenckiego, rozmawialiśmy z organizatorem motocyklowego Rajdu Katyńskiego Wiktorem Węgrzynem. »