|
|||||
|
Zamknij

~16-10-2010; 12:09
Triumph Tiger 800 - wzbudza emocje
Kolejna odsłona Triumpha Tigera, tym razem w wersji 800 stała się faktem. Nowe enduro angielskiej marki sprawia wrażenie bardziej terenowego niż dotychczas, choć to dopiero jedna z wersji.
Triumph Tiger 800 wygląda zdecydowanie agresywniej od poprzednika i zgodnie z obowiązującą modą nabrał więcej „kantów” i ostrych linii. Motocykl ten jest bardziej zorientowany na jazdę w terenie, niż na wyprawy z ewentualną opcją jazdy po „ubitych polnych drogach”. Tak właśnie w swoich sesjach ukazuje go firma z Wielkiej Brytanii.
Zdjęcia wykonane w terenie jednoznacznie wskazują, do czego służy ten pojazd. Terenowe opony z lekką kostką zdają się mówić „zjedź z drogi, weź mnie w teren, a nie pożałujesz”.
Przednie koło o 21-calowej średnicy, zabezpieczające zabudowanie silnika od spodu, większy przedni błotnik to cechy typowego off-roadowca. Motocykl posiada oczywiście handbary.
Silnik Tigera zaczerpnięty jest ze sportowego modelu 675 Daytona, ale jednostka ta została nieco przerobiona, przez co pojemność wzrosła do 800ccm. Nie wiadomo dokładnie jaką mocą będzie dysponował, ale powinno to być ponad 100KM.
Na mokro ma ważyć ok. 200kg, a więc biorąc pod uwagę wszelkie gabaryty i parametry Tiger 800 będzie musiał zmierzyć się przede wszystkim z BMW F800GS.
Nowy Tiger stanowi ciekawą alternatywę dla tych, którym nie odpowiadają wielkie, turystyczno-terenowe „krowy” z silnikami powyżej 1000ccm pojemności, a z kolei klasa 600ccm to dla nich „bździdełka”.
Oczywiście wersja off-roadowa to nie jedyna propozycja angielskiej marki – będzie również wersja bardziej zorientowana na szosę. Wkrótce poznamy więcej szczegółów dotyczących tego Triumpha i na pewno się nimi podzielimy. Czuwaj!


|
|||||||||
|
|
||
![]() |
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Bikers.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli którykolwiek z komentarzy zamieszczonych na forum łamie prawo zawiadom nas o tym |
Niecodzienny pokaz zorganizowała Krajowa Rada Bezpieczeństwa i Tramwaje Warszawskie, w którym przeprowadzono crash test połączony z akcją ratunkową służb mundurowych. »
Kierowca jednośladu, jadąc na jednym kole, wyprzedzał rząd samochodów i pędził po mieście z prędkością 188 km/h. Kara była adekwatna... »
Już za miesiąc do sprzedaży trafi długo oczekiwany naked bike Rometa, o którym mówiliśmy już podczas wystawy w Mediolanie i w Warszawie. Modelem 249 Division polski producent otwiera nowy rozdział w historii Rometa. »
Na temat tragicznych wydarzeń związanych z katastrofą samolotu prezydenckiego, rozmawialiśmy z organizatorem motocyklowego Rajdu Katyńskiego Wiktorem Węgrzynem. »