Niedziela, 26 Czerwiec 2022 r. Jana, Pawła
Pogoda: Mazowieckie temp. -5 °C ciśn. 1024 hpa
Triumph Speed Triple: śpiewający golas 01
, źródło: ( ZOBACZ GALERIĘ )
~03-01-2011; 14:29

Triumph Speed Triple: śpiewający golas

Triumph Speed Triple SE to bez wątpienia jeden z najładniejszych seryjnych Triplów jaki świat widział. Wyjątkowe malowanie oraz akcesoryjne dodatki potrafią urzec o czym przekonał się tajemniczy pan Roman.

Poznajcie Pana Roman. Jest on przyzwoicie zarabiającym obywatelem, który zamieszkuje jedno z większych miast. W przeszłości dosiadał już motocykli i można go uznać za doświadczonego motocyklistę. Właśnie nadszedł dzień, w którym postanowił wrócić do swojej pasji i zakupić nowy jednoślad. W tym celu udał się do pobliskich salonów w celu odnalezienia tego jednego jedynego.

Bez wątpienia motocykl pana Romana ma być wyjątkowym sprzętem, który sprawdzi się w roli pojazdu tzw. rekreacyjnego, do podróżowania w wolnych chwilach po mieście, ale nie wyłączając raz na jakiś czas drobnych szaleństw po jakimś obiekcie zamkniętym. Wybór Pana Romana padł na klasę dużych naked’ów.

Honda zaoferowała mu nowoczesny model CB1000R z doskonałym zawieszeniem, hamulcami i dobrą czterocylindrową jednostką. Kawasaki postawiło na potężnego Z1000, który swoją muskulaturą onieśmiela przeciwników. Natomiast Yamaha wystawiła do konkurencji FZ1, który szczyci się swoimi sportowymi korzeniami. Wszystkie jednostki robią wielkie wrażenie na panu Romanie, jednak wciąż nie zaspokajają jego ducha motocyklowego z przeszłości.



Lekko podłamany postanowił odwiedzić jeszcze jeden salon z motocyklami marki Trimph i tu nasza historia zanotowała zwrot akcji. Okazało się, że oprócz japońskich czterocylindrowców istnieje inny (lepszy?) świat. Trzycylindrowe jednostki, którymi od lat szczyci się brytyjska marka wcale nie są gorsze, a wręcz przeciwnie…

W ofercie Triumpha znajdują się dwa modele naked, które skutecznie opierały się wszelkim modowym zmianom zachowując swoją… oryginalność. Niektórym może to przeszkadzać, ale panu Romanowi taki stan bardzo odpowiadał. Mniejszy bike to Street Triple, który ma silnik o pojemności 675cc, a większy jest Speed Triple o pojemności 1050cc. Z uwagi na dość jasne kryteria naszego bohatera zajmiemy się tym drugim.
 
Dodaj do: Drukuj stronę Wyślij link Zgłoś błąd  
  Dodaj swój komentarz  

7 komentarzy
IMO Triumph do kiepski pomysł  2011-01-04 21:27
~Rysiu
Nie podobają mi się, uważam je za dość awaryjne i drogie w utrzymaniu (ze ...
Pan R. (2) 2011-01-04 10:45
~Pan R.
Jaki ma sens umieszczenie artykułu o Panu R. Znudzony Pan R cierpi na ...
Speedy (1) 2011-01-04 10:32
~R@F
Mialem okazje ujezdzac Daytone 675 i musze potwierdzic - 3 cylindry i mala ...
No urody to mu nie brakuje :)  2011-01-03 18:54
~dfg
Pozdro

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Bikers.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli którykolwiek z komentarzy zamieszczonych na forum łamie prawo zawiadom nas o tym

Crash test: tramwaj kontra auto!
Niecodzienny pokaz zorganizowała Krajowa Rada Bezpieczeństwa i Tramwaje Warszawskie, w którym przeprowadzono crash test połączony z akcją ratunkową służb mundurowych. »
188 km/h na jednym kole
Kierowca jednośladu, jadąc na jednym kole, wyprzedzał rząd samochodów i pędził po mieście z prędkością 188 km/h. Kara była adekwatna... »
Nadjeżdża Romet 249 Division
Już za miesiąc do sprzedaży trafi długo oczekiwany naked bike Rometa, o którym mówiliśmy już podczas wystawy w Mediolanie i w Warszawie. Modelem 249 Division polski producent otwiera nowy rozdział w historii Rometa.  »
Wiktor Węgrzyn o tragedii w Smoleńsku
Na temat tragicznych wydarzeń związanych z katastrofą samolotu prezydenckiego, rozmawialiśmy z organizatorem motocyklowego Rajdu Katyńskiego Wiktorem Węgrzynem. »
REKLAMA