Wtorek, 23 Kwiecieďż˝ 2024 r. Jerzego, Wojciecha
Pogoda: Mazowieckie temp. -5 °C ciśn. 1024 hpa
Wroom 2011: Rossi i Hayden razem 01
, źródło: ( ZOBACZ GALERIĘ )
~11-01-2011; 22:42

Wroom 2011: Rossi i Hayden razem

Oczy wszystkich fanów zespołu Ducati, Rossiego i Haydena zwrócone są na włoską miejscowość Madonna di Campiglio, gdzie właśnie odbywa się Wroom - czyli oficjalna prezentacja zespołu Ducati Malboro.

Fani zespołu Ducati Malboro w końcu się doczekali. Włoski kurort narciarki Madonna di Campiglio po raz kolejny stał się główną bazą firmy Ducati oraz Ferrari. Wtorkowy dzień przejdzie do historii jako pierwszy, w którym Valentino Rossi wystąpił oficjalnie w roli kierowcy teamu. W towarzystwie Nicky’ego Haydena wzięli udział w pierwszej tegorocznej konferencji.

Obaj kierowcy odpowiedzieli na masę pytań jakie przygotowali dziennikarze przybyli z całego świata. Wśród nich znalazły się te dotyczące kondycji Włocha po operacji ramienia oraz wrażeń z jazd Desmosedici GP11. Hayden opowiadał o formie i najbliższych planach.

„To mój trzeci rok z Ducati” – powiedział Nicky. „Początki były nieco trudne, ale z czasem było mi tylko lepiej i lepiej w zespole i na motocyklu. Wspólnie dorośliśmy, motocykl został ulepszony, podobnie jak moje stosunki z zespołem. Ogromny postęp jaki dokonaliśmy po pierwszym roku chciałbym powtórzyć właśnie w 2011. Zdajemy sobie sprawę, że mamy dobry motocykl. Wprowadziliśmy pewne zmiany w funkcjonowaniu teamu, wprowadzając dodatkowych ludzi, którzy mi pomogą. Wiem, że mając Rossiego u boku nie będzie mi łatwo, ale zupełnie mi to nie przeszkadza. Jestem skupiony na mojej pracy, dlatego wiem że będziemy się dogadywać. Mając takie doświadczenie jego cenne uwagi mogą nam tylko pomóc. Myślę, że będzie fajnie. Biorąc pod uwagę oddanie fanów atmosfera będzie niesamowita. Już się nie mogę doczekać wyścigu w Mugello.”



„Będę szczery, liczyłem na lepszą formę i wyniki do tego czasu” – powiedział Vale w odpowiedzi na pierwsze pytanie, „przede mną prawdziwy wyścig z czasem by być gotowym na pierwsze testy. Wprawdzie moja rehabilitacja idzie zgodnie z planem, ale wymaga czasu. Ciężko pracuje nad odzyskaniem sprawności w ramieniu, które jest mi niezbędne do prowadzenia motocykla, a dzięki któremu także jestem w stanie schować się za owiewką. Domyślam się że na pełną formę musze jeszcze poczekać, ale liczę na to, że podczas testów w Malezji odzyskam sprawność ramienia i właściwą pozycję na motocyklu. Przed nami sporo pracy, a mało czasu (jedynie trzy testy przed mistrzostwami). W tym czasie Desmosedici musi nie tylko być szybkie (takie już jest), ale także musi się nieco łatwiej prowadzić. Myślę, że wyjściem jest spotkanie sie w połowie drogi i dostosować motocykl do mnie, a ja będę starał się uwzględnić charakter maszyny. Z pewnością będzie to wyzwanie, które stanowi dla mnie dodatkową motywację.”
 
Dodaj do: Drukuj stronę Wyślij link Zgłoś błąd  
  Dodaj swój komentarz  

0 komentarzy

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Bikers.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli którykolwiek z komentarzy zamieszczonych na forum łamie prawo zawiadom nas o tym

Crash test: tramwaj kontra auto!
Niecodzienny pokaz zorganizowała Krajowa Rada Bezpieczeństwa i Tramwaje Warszawskie, w którym przeprowadzono crash test połączony z akcją ratunkową służb mundurowych. »
188 km/h na jednym kole
Kierowca jednośladu, jadąc na jednym kole, wyprzedzał rząd samochodów i pędził po mieście z prędkością 188 km/h. Kara była adekwatna... »
Nadjeżdża Romet 249 Division
Już za miesiąc do sprzedaży trafi długo oczekiwany naked bike Rometa, o którym mówiliśmy już podczas wystawy w Mediolanie i w Warszawie. Modelem 249 Division polski producent otwiera nowy rozdział w historii Rometa.  »
Wiktor Węgrzyn o tragedii w Smoleńsku
Na temat tragicznych wydarzeń związanych z katastrofą samolotu prezydenckiego, rozmawialiśmy z organizatorem motocyklowego Rajdu Katyńskiego Wiktorem Węgrzynem. »
REKLAMA