|
|||||
|
Zamknij
~11-12-2009; 12:32
Kolejna rewelacja MV Agusty
Ledwo co na świat przyszło nowe wcielenie litrowej Agusty F4 - motocykla którego premiera była tak bardzo wyczekiwana, a tymczasem włoska marka już szukuje kolejny hit.
Agusta nie zasypia gruszek w popiele po wprowadzeniu na rynek F4 na 2010 rok. Włosi zasiali postrach w klasie litrów, teraz zamierzają zawojować klasę 600ccm.
Udało nam się dotrzeć do pierwszych, szpiegowskich zdjęć z jazd testowych motocyklem o prawdopodobnej nazwie F3 na hiszpańskim torze w Almerii. Interpretacja nazw modeli jest prosta do rozwikłania; F4, bo litrówka ma silnik czterocylindrowy, F3, bo analogicznie „szejsetka” posiada 3 cylindry, a sam silnik ma pojemność 675ccm, a więc będzie odpowiednim rywalem dla Triumpha 675 Daytona.
Testowa F3 wyglądem przypomina większą siostrę. Ale jak się uważniej przyjrzymy od razu wychwycimy różnice. Końcówka wydechu umieszczona jest klasycznie z prawej strony, zamiast pod siedzeniem. W mniejszym sporcie Agusty zmieniona została konstrukcja podwozia; rama, wahacz oraz pomniejsze elementy.
Owiewki w wersji „roboczej” skrzętnie ukrywają silnik i część zawieszenia, a jedynie 3 dostępne zdjęcia nie pozwalają poznać więcej sensownych faktów o tym motocyklu. Jednak skoro już doszło do jednego „wycieku” zdjęć, w najbliższym czasie możemy spodziewać się kolejnych. No i może jakiejś konkretnej specyfikacji technicznej, zamiast przypuszczeń.
tekst: Tomek Zimiński
źródło: Bikers.pl
Udało nam się dotrzeć do pierwszych, szpiegowskich zdjęć z jazd testowych motocyklem o prawdopodobnej nazwie F3 na hiszpańskim torze w Almerii. Interpretacja nazw modeli jest prosta do rozwikłania; F4, bo litrówka ma silnik czterocylindrowy, F3, bo analogicznie „szejsetka” posiada 3 cylindry, a sam silnik ma pojemność 675ccm, a więc będzie odpowiednim rywalem dla Triumpha 675 Daytona.
Testowa F3 wyglądem przypomina większą siostrę. Ale jak się uważniej przyjrzymy od razu wychwycimy różnice. Końcówka wydechu umieszczona jest klasycznie z prawej strony, zamiast pod siedzeniem. W mniejszym sporcie Agusty zmieniona została konstrukcja podwozia; rama, wahacz oraz pomniejsze elementy.
Owiewki w wersji „roboczej” skrzętnie ukrywają silnik i część zawieszenia, a jedynie 3 dostępne zdjęcia nie pozwalają poznać więcej sensownych faktów o tym motocyklu. Jednak skoro już doszło do jednego „wycieku” zdjęć, w najbliższym czasie możemy spodziewać się kolejnych. No i może jakiejś konkretnej specyfikacji technicznej, zamiast przypuszczeń.
tekst: Tomek Zimiński
źródło: Bikers.pl
|
|||||||||
|
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Bikers.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli którykolwiek z komentarzy zamieszczonych na forum łamie prawo zawiadom nas o tym |
Niecodzienny pokaz zorganizowała Krajowa Rada Bezpieczeństwa i Tramwaje Warszawskie, w którym przeprowadzono crash test połączony z akcją ratunkową służb mundurowych. »
Kierowca jednośladu, jadąc na jednym kole, wyprzedzał rząd samochodów i pędził po mieście z prędkością 188 km/h. Kara była adekwatna... »
Już za miesiąc do sprzedaży trafi długo oczekiwany naked bike Rometa, o którym mówiliśmy już podczas wystawy w Mediolanie i w Warszawie. Modelem 249 Division polski producent otwiera nowy rozdział w historii Rometa. »
Na temat tragicznych wydarzeń związanych z katastrofą samolotu prezydenckiego, rozmawialiśmy z organizatorem motocyklowego Rajdu Katyńskiego Wiktorem Węgrzynem. »