Niedziela, 20 Styczeďż˝ 2019 r. Sebastiana, Fabiana
Pogoda: Mazowieckie temp. -5 °C ciśn. 1024 hpa
Aprilia Shiver i Triumph Street Triple – uliczny dreszcz emocji 00
, źródło: ( ZOBACZ GALERIĘ )
~24-06-2011; 10:10

Aprilia Shiver i Triumph Street Triple - uliczny dreszcz emocji

O tytuł ulicznego rozrabiaki ubiegają się Aprilia Shiver oraz Triumph Street Triple. Wyposażone w akcesoryjne wydechy maszyny nieźle nastraszyły mieszkańców stolicy, a nam sprawiły prawdziwą frajdę.
Początkowo nasz plan zakładał przeprowadzenie testu dwóch braci Triple. Duży Triumph Speed oraz zadziorny Street Triple są mieszczuchami z krwi i kości. Jednak taki rodzinny mezalians raz, że jest niezdrowy, a dwa, że już został przez media skonfrontowany. Dlatego uznaliśmy, że ciekawsze będzie pokazanie dwóch wciąż niedocenianych miejskich rozrabiaków, wyposażonych w wyjątkowe jednostki napędowe.


I tak w lewym narożniku mamy trzycylindrowego Triumpha Street Tripla R będącego rasowym nakedem, którego DNA pochodzi od sportowego modelu Daytona. Takie połączenie musi się sprawdzić. Natomiast w prawym narożniku czeka już dwucylindrowa Aprilia Shiver, która na naszych drogach jest prawdziwym unikatem. Oba motocykle prezentują dwie szkoły. Streeta trudno pomylić z innym motocyklem (no chyba, że z większym bratem) za sprawą jedynych w swoim rodzaju reflektorów w stylu cyngli Harry’ego Pottera. Zupełnie inny jest Shiver, będący przedstawicielem włoskiej szkoły projektowania, czyli ostre linie, nowoczesne kształty i jest na czym zawiesić oko.



Runda pierwsza – wygląd i funkcjonalność.
W redakcji zdania były podzielone, jednym przypadł do gustu klasyczny wygląd Streeta, natomiast inni woleli „włoską robotę”. Triumph Street Triple swój debiut miał w 2007 roku, jednak historia rodziny Triplów sięga do początku lat dziewięćdziesiątych. Warto także przypomnieć że model ten znalazł się w czołówce kultowych motocykli. Od samego początku okrągłe przednie lampy oraz zwarta sylwetka były i są znakami rozpoznawczymi tych modeli. Od 2010 roku Triumph dołączył literkę „R” do nazwy, która miała stanowić odpowiedź na potrzeby rynkowe. Wraz z nią Street wyposażono w lepsze hamulce (stalowy oplot), regulowane zawieszenie oraz nową kierownicę. W naszym egzemplarzu znalazły się także dodatkowe plastiki (owiewka i atrapa chłodnicy) oraz groźnie brzmiące wydechy Arrow. Zastrzeżenia budziły jedynie do plastiki jakich użyto do przełączników oraz matowego lakieru, który wyglądał ładnie, ale był trudny w utrzymaniu.

poprzednia 1 2 3 4 następna

 
Dodaj do: Drukuj stronę Wyślij link Zgłoś błąd  
  Dodaj swój komentarz  

0 komentarzy

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Bikers.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli którykolwiek z komentarzy zamieszczonych na forum łamie prawo zawiadom nas o tym

Aprilia Shiver i Triumph Street Triple - uliczny dreszcz
O tytuł ulicznego rozrabiaki ubiegają się Aprilia Shiver oraz Triumph Street Triple. Wyposażone w akcesoryjne wydechy maszyny nieźle nastraszyły mieszkańców stolicy.  »
Nie rób „tego” w domu
Warszawska Wola, 9 piętro, zaczyna się kolejna runda MotoGP. Motocykl gotowy, kierowca ubrany. Opuszcza wizjer, ręce na manetkach. Start! Można w ten sposób... lub na prawdziwym torze, na który zapraszają Orlen Oil i Yamaha. »
Nieoczekiwany manewr
Przeciskanie się motocyklem w porannym szczycie nie jest miłym zajęciem, zwłaszcza jeśli jeden z kierowców auta postanawia nieoczekiwanie zmienić pas ruchu.  »
reklama
Galeria» Foto
BMW F800GS - uniwersalny żołnierz 01
Stojący na parkingu F800GS przyciąga wzrok smukłą, trochę żylastą linią. Widać, że jest poważnym zawodnikiem, z całym bagażem doświadczeń jaki niesie ze sobą seria GS. »
Mansory Zapico 01
Karbonowy Mansory ma silnik V2 o mocy 160 KM, do setki rozpędza się w 3.3 sekundy, a wszystko to przy symbolicznej masie wynoszącej 340 kg. »