Wtorek, 31 Marzec 2020 r. Kornelii, Beniamina
Pogoda: Mazowieckie temp. -5 °C ciśn. 1024 hpa
Triumph Thruxton 900 - współczesny klasyk 01
, źródło: ( ZOBACZ GALERIĘ )
~07-04-2011; 21:54

Triumph Thruxton 900 - współczesny klasyk

Pasja do motocykli może przejawiać się na różne sposoby. Jedni kochają zawrotne prędkości, inni weekendowe przejażdżki, jeszcze inni uwielbiają spędzać każdą wolną chwilę dłubiąc przy w garażu przy swoim wiekowym rumaku.

No dobrze, ale czy istnieje możliwość połączenia tych pasji w jedną? Okazuje się, że tak. Pomocną dłoń wyciąga do nas brytyjska firma Triumph, która korzeniami sięga wstecz do motocyklowej historii. W swojej ofercie posiadają motocykle, wzorowane na historycznych modelach. Jednym z nich jest najbardziej usportowiony klasyk, model Triumph Thruxton 900. Jego sportowy charakter pozwala na całkiem żwawą jazdę, sprawdzi się też podczas weekendowych wypadów, a i pogrzebać się w nim będzie można. Ale po kolei.

Nazwa tego modelu wywodzi się od toru wyścigowego oraz zawodów na nim rozgrywanych. Umiejscowiony koło Andover w Anglii obiekt był najszybszym torem w kraju. To tam swoje sukcesy odnosiły motocykle Triumph. Upamiętnieniem pasma tych sukcesów został właśnie model nazwany na cześć tych zawodów. Patrząc na współczesne wydanie Thruxtona 900 nie sposób przejść obojętnie, bowiem jest to wciąż motocykl z tzw. duszą. Jego klasyczny design jednym przypadnie do gustu, a innym nie. Jeżdżąc przez kilka dni po warszawskich ulicach zdecydowaną większość stanowili ludzie z pierwszej grupy, którzy nie mogli nacieszyć oczu.


(Kliknij aby powiększyć)
 
Patrząc na Triumpha od razu zauważymy masywny reflektor, nad którym brylują klasyczne zegary oraz chromowane lusterka w stylu retro. W tym samym tonie utrzymano szprychowe koła i opony. Długa kanapa jest stosunkowo wąska. Z pozoru jednoosobowe siedzenie skrywa pod plastikową osłoną przestrzeń dla pasażera. W testowym egzemplarzu nie sposób było nie zauważyć akcesoryjnych wydechów Arrow, które nadawały cały sens tej maszynie.

poprzednia 1 2 następna

 
Dodaj do: Drukuj stronę Wyślij link Zgłoś błąd  
  Dodaj swój komentarz  

0 komentarzy

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Bikers.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli którykolwiek z komentarzy zamieszczonych na forum łamie prawo zawiadom nas o tym

REKLAMA
Honda SH300i - Moda na skuter
Test skutera Honda SH300i w iście "bondowskim" stylu. Zobacz jak miejski pojazd Hondy spisał się podczas naszych jazd.  »
Aprilia Shiver i Triumph Street Triple - uliczny dreszcz
O tytuł ulicznego rozrabiaki ubiegają się Aprilia Shiver oraz Triumph Street Triple. Wyposażone w akcesoryjne wydechy maszyny nieźle nastraszyły mieszkańców stolicy.  »
Dziennikarz Bikers.pl ratuje świat
Jak się okazało, redaktor Tomek "Zimek" Zimiński w rzeczywistości nazywa się Eustachy Morowiec i prowadzi podwójne życie. Kamery przemysłowe zarejestrowały jego tajne działania, gdy dosiadając Triumpha Rocketa III staje się superbohaterem! »
Suzuki B-King - po właściwej stronie mocy
Suzuki B-King został pokazany podczas wystawy w Tokio w 2001 roku i od razu wzbudził wielkie zainteresowanie. Gdy kilka lat później pojawił się na ulicach, udowodnił że zasługuje na miano "Króla Szos". »
FGR 2500 V6 MIDALU
Wideo prezentacja najmocniejszej maszyny z Czech, która swoją potężną jednostką V6 budzi strach i respekt. Niepozorny wygląd FGR'a jest jest tylko ciszą przed burzą. »
REKLAMA