Wtorek, 07 Maj 2024 r. Augusta, Gizeli
Pogoda: Mazowieckie temp. -5 °C ciśn. 1024 hpa
Zipp Triad 3 - w rytmie miasta 01
autor: ( ZOBACZ GALERIE )
~13-04-2010; 14:34

Zipp Triad 3 - w rytmie miasta

Każdy zdrowo myślący człowiek unika w miarę możliwości poruszania się po mieście w godzinach największych korków.
Ciąg dalszy...


Zipp Triad jest skuterem stosunkowo wygodnym, ale główne dla osób niewysokich. Mając powyżej 180 cm wzrostu będziesz narzekać na brak miejsca na nogi. Wzrost około 190 cm wiąże się już z zahaczaniem kolanami o kierownicę podczas manewrów przy małych prędkościach. Pasażer w przypadku tak niewielkiego pojazdu nie może oczywiście liczyć na komfort podróżowania, jaki zapewnia rządowa limuzyna. Tutaj zapewnione ma jedynie minimum miejsca potrzebne do pokonania niewielkiego dystansu.

Podczas jazdy zawieszenie dobrze wybiera niewielkie nierówności, jednak przejazd po torowiskach, czy większych wertepach jest już mniej przyjemny. Amortyzatory zestrojono dość sztywno, co jednak pociągnęło za sobą plusy w postaci dość stabilnego prowadzenia na łukach.

Największą zaletą tego pojazdu są jego niewielkie rozmiary i mała masa. W efekcie te dwie cechy dają nam niespotykaną zwinność. Prowadząc ten skuter masz wrażenie, że wszędzie możesz się przecisnąć. Dodatkowo dzięki dużej łatwości prowadzenia, z pojazdem poradzi sobie nawet najmłodszy miłośnik jednośladów.

Układ hamulcowy przy tak niewielkich prędkościach nie ma szczególnie trudnego zadania do wykonania. Przedni hamulec tarczowy doskonale wytraca prędkość pojazdu i jest wystarczająco mocny, aby nie trzeba było wspomagać go tylnym- bębnowym. Uruchomienie hamulców nie wymaga od kierowcy użycia dużej siły.

Do kogo kierowany jest ten skuter? Na pewno głównie do najmłodszych. Osiągi będą wystarczające na dobry początek, a kiedy po pewnym czasie się znudzą, wystarczy odblokować jednostkę. Jeżeli chodzi o jazdę w ruchu miejskim to skuter czuje się w nim świetnie dzięki swojej zwinności, jednak niewystarczające są tu osiągi. Aby eksploatować pojazd podczas codziennych dojazdów do pracy należałoby go koniecznie odblokować.



tekst: Piotr Baryła
zdj. Dariusz Borowicz
źródło: wiadomoscimotocyklowe.pl




poprzednia 1 2 następna

 
Dodaj do: Drukuj stronę Wyślij link Zgłoś błąd  
  Dodaj swój komentarz  

4 komentarzy
Skuter  2011-06-18 22:24
~LocoRoco
Mam i dobrze się spisuje :)
skuter jak skuterq (1) 2010-04-16 10:24
~Bart CBR
kawał gówna )
Wolę moje Kymco Super 8!!!  2010-04-14 11:18
~Kamer

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Bikers.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli którykolwiek z komentarzy zamieszczonych na forum łamie prawo zawiadom nas o tym

Crash test: tramwaj kontra auto!
Niecodzienny pokaz zorganizowała Krajowa Rada Bezpieczeństwa i Tramwaje Warszawskie, w którym przeprowadzono crash test połączony z akcją ratunkową służb mundurowych. »
188 km/h na jednym kole
Kierowca jednośladu, jadąc na jednym kole, wyprzedzał rząd samochodów i pędził po mieście z prędkością 188 km/h. Kara była adekwatna... »
Nadjeżdża Romet 249 Division
Już za miesiąc do sprzedaży trafi długo oczekiwany naked bike Rometa, o którym mówiliśmy już podczas wystawy w Mediolanie i w Warszawie. Modelem 249 Division polski producent otwiera nowy rozdział w historii Rometa.  »
Wiktor Węgrzyn o tragedii w Smoleńsku
Na temat tragicznych wydarzeń związanych z katastrofą samolotu prezydenckiego, rozmawialiśmy z organizatorem motocyklowego Rajdu Katyńskiego Wiktorem Węgrzynem. »
REKLAMA