|
|||||
|
Zamknij
~03-09-2010; 13:08
Czy Yamaha Stryker opanuje "Furię"?
Yamaha przygotowuje motocykl, który już w przyszłym roku ma rywalizować z Hondą Fury o prymat w kategorii motocykli custom plus – tak to sobie nazwałem, bo w końcu „Furia” to coś więcej niż zwykły cruiser.
I takie „coś więcej” robi właśnie Yamaha. Ich nowy motocykl nazywa się Stryker i jest najbardziej customowym sprzętem tego producenta.
<Honda VT1300CX "Fury">
Silnik Strykera to znana już z modelu XVS1300 Midnight Star jednostka napędowa w ukłądzie V2, o pojemności 1304ccm i mocy prawie 80KM. Wyposażona jest we wtrysk paliwa i chłodzona jest cieczą.
Wizualnie prezentuje się świetnie. Wąska talia, duże koła, długi widelec, nisko umieszczone siedzenie, a z tyłu laczek o szerokości 210mm i dwa chromowane wydechy.
Yamaha chwali się, że ten motocykl jest bardziej wiarygodny od innych jako chopper, ponieważ jego błotniki są wykonane ze stali, a nie „taniego plastiku, który można znaleźć u niektórych konkurentów”.
Stryker wyjedzie z taśm produkcyjnych w trzech kolorach: Raven Black, Impact Blue i Reddish Copper. Cena powinna być konkurencyjna względem Fury. Stryker będzie kosztował ok. 11000 dolarów, podczas gdy za Hondę trzeba zapłacić o 2 tysiące zielonych więcej.
I na koniec mała groźba od Yamahy, która zapowiada że model ten będzie dostępny jedynie na rynku amerykańskim. Ale fanom tego typu jednośladów mówimy stanowcze „SPAKOJNA!”... w końcu Honda na początku też twierdziła, że Fury do europejskich salonów nie przyjedzie.
Tomek "Zimek" Zimiński
źródło: Bikers.pl
<Honda VT1300CX "Fury">
Silnik Strykera to znana już z modelu XVS1300 Midnight Star jednostka napędowa w ukłądzie V2, o pojemności 1304ccm i mocy prawie 80KM. Wyposażona jest we wtrysk paliwa i chłodzona jest cieczą.
Wizualnie prezentuje się świetnie. Wąska talia, duże koła, długi widelec, nisko umieszczone siedzenie, a z tyłu laczek o szerokości 210mm i dwa chromowane wydechy.
Yamaha chwali się, że ten motocykl jest bardziej wiarygodny od innych jako chopper, ponieważ jego błotniki są wykonane ze stali, a nie „taniego plastiku, który można znaleźć u niektórych konkurentów”.
Stryker wyjedzie z taśm produkcyjnych w trzech kolorach: Raven Black, Impact Blue i Reddish Copper. Cena powinna być konkurencyjna względem Fury. Stryker będzie kosztował ok. 11000 dolarów, podczas gdy za Hondę trzeba zapłacić o 2 tysiące zielonych więcej.
I na koniec mała groźba od Yamahy, która zapowiada że model ten będzie dostępny jedynie na rynku amerykańskim. Ale fanom tego typu jednośladów mówimy stanowcze „SPAKOJNA!”... w końcu Honda na początku też twierdziła, że Fury do europejskich salonów nie przyjedzie.
Tomek "Zimek" Zimiński
źródło: Bikers.pl
|
|||||||||||||||
|
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Bikers.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli którykolwiek z komentarzy zamieszczonych na forum łamie prawo zawiadom nas o tym |
Niecodzienny pokaz zorganizowała Krajowa Rada Bezpieczeństwa i Tramwaje Warszawskie, w którym przeprowadzono crash test połączony z akcją ratunkową służb mundurowych. »
Kierowca jednośladu, jadąc na jednym kole, wyprzedzał rząd samochodów i pędził po mieście z prędkością 188 km/h. Kara była adekwatna... »
Już za miesiąc do sprzedaży trafi długo oczekiwany naked bike Rometa, o którym mówiliśmy już podczas wystawy w Mediolanie i w Warszawie. Modelem 249 Division polski producent otwiera nowy rozdział w historii Rometa. »
Na temat tragicznych wydarzeń związanych z katastrofą samolotu prezydenckiego, rozmawialiśmy z organizatorem motocyklowego Rajdu Katyńskiego Wiktorem Węgrzynem. »