|
|||||
|
Zamknij
~28-10-2010; 12:18
Kampania dla twardzieli
Była już współpraca Pumy i Ducati, czas na Nike i MV Augustę. Nike zawsze chce pracować z największymi, dlatego wybrała czołową włoską markę. Rezultaty nowej kampanii możemy już podziwiać.
Nowa kolekcja dedykowana jest gwiazdom amerykańskiego NFL. Na billboardzie reklamowym pięciu czołowych zawodników nosi tekstylia Nike. Steve Breaston z Arizona Cardinals, Calvin Johnson z Detroit Lions, Chris Johnson z Tennessee Titans, DeSean Jackson z Philadelphia Eagles, Troy Polamalu z Pittsburgh Steelers pozują na nowych MV Agustach F4.
Hasło kampanii jest równie mocne jak obsada - Get Fast or Get Forgotten.
Agnieszka Hasik
źródło: Bikers.pl
źródło: Bikers.pl
|
|||||||||||||||
|
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Bikers.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli którykolwiek z komentarzy zamieszczonych na forum łamie prawo zawiadom nas o tym |
Niecodzienny pokaz zorganizowała Krajowa Rada Bezpieczeństwa i Tramwaje Warszawskie, w którym przeprowadzono crash test połączony z akcją ratunkową służb mundurowych. »
Kierowca jednośladu, jadąc na jednym kole, wyprzedzał rząd samochodów i pędził po mieście z prędkością 188 km/h. Kara była adekwatna... »
Już za miesiąc do sprzedaży trafi długo oczekiwany naked bike Rometa, o którym mówiliśmy już podczas wystawy w Mediolanie i w Warszawie. Modelem 249 Division polski producent otwiera nowy rozdział w historii Rometa. »
Na temat tragicznych wydarzeń związanych z katastrofą samolotu prezydenckiego, rozmawialiśmy z organizatorem motocyklowego Rajdu Katyńskiego Wiktorem Węgrzynem. »