Sobota, 11 Maj 2024 r. Igi, Miry
Pogoda: Mazowieckie temp. -5 °C ciśn. 1024 hpa
FIM Speedway Grand Prix 3
~24-05-2009; 22:57

FIM Speedway Grand Prix 3

Szukamy sposobu na spędzanie nudnych, deszczowych wieczorów! Testujemy motocyklową grę na PC-ta FIM SPEEDWAY GRAND PRIX 3.
Ciąg dalszy...


Sterowność oceniamy bardzo dobrze. Żeby sprawnie pokonywać zakręt trzeba używać odpowiedniej kombinacji strzałki kierunkowej ze strzałką „do przodu”. Z każdym okrążeniem poprawiałem technikę i osiągałem coraz lepsze czasy. Kiedy jednak zacząłem jeździć już naprawdę dobrze, przypomniałem sobie o pozostałych 10 stadionach… Na każdym panują odmienne warunki wynikające z różnych rodzajów nawierzchni oraz samej długości i szerokości toru. Do dyspozycji masz takie obiekty, jak stadion Ullevi w Goeteborgu, czy słynny stadion im. Smoczyka w Lesznie.

W trybie „pojedynczy bieg” pojawiają się inni zawodnicy. Dzięki systemowi „sztucznej inteligencji” potrafią bardzo utrudniać Ci jazdę. Trzeba przyzwyczaić się do zajeżdżania drogi oraz złośliwego przepychania. Oczywiście nad wszystkim czuwa wirtualny sędzia, który nie pozwala na łamanie przepisów. Emocji dodają entuzjastyczne głosy komentatorów, w których rolę wcielono Tomasza Lorka oraz Andrzeja Mielczarka. Niestety zasób ich słowników jest bardzo ubogi. Nie spodobało się nam ciągłe powtarzanie identycznych komentarzy, które po kilku wyścigach stają się nudne, a po kilkunastu irytujące… Udało się nam również dostrzec dość komiczny błąd… Jeśli wyjątkowo opóźnisz start spod taśmy i zostaniesz tam bez ruchu usłyszysz, że Twój start był „piorunujący”…

Kolejny tryb to „turniej”, który stanowi pojedynczy wycinek z całego turnieju GP. Rozgrywamy tu cykl wyścigów na wybranym przez nas stadionie. Po kilku godzinach grania, zwycięstwo na zawodach przy wyborze „niskiego” poziomu nie stanowi już problemu. Poziom średni stawia poprzeczkę nieco wyżej, a „trudny” staje się w zasięgu ręki dopiero po wielu godzinach spędzonych na wirtualnych torach…

Gdy klikniesz w zakładkę „Grand Prix” rozpoczynasz zawody będące odwzorowaniem tych rzeczywistych. Po każdym wyścigu na konto zawodnika wpływają pieniądze, którymi może dysponować. Do wydatków należy naprawianie poszczególnych elementów motocykla, kupowanie nowych, lepszych podzespołów oraz tuning silnika. Masz możliwość dość dużego ingerowania w kwestie techniczne. To gracz dobiera przełożenie, wybiera silnik, ramę, opony oraz przekładnię. Każda decyzja przekłada się dalej na osiągi maszyny.
 
Dodaj do: Drukuj stronę Wyślij link Zgłoś błąd  
  Dodaj swój komentarz  

0 komentarzy

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Bikers.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli którykolwiek z komentarzy zamieszczonych na forum łamie prawo zawiadom nas o tym

Crash test: tramwaj kontra auto!
Niecodzienny pokaz zorganizowała Krajowa Rada Bezpieczeństwa i Tramwaje Warszawskie, w którym przeprowadzono crash test połączony z akcją ratunkową służb mundurowych. »
188 km/h na jednym kole
Kierowca jednośladu, jadąc na jednym kole, wyprzedzał rząd samochodów i pędził po mieście z prędkością 188 km/h. Kara była adekwatna... »
Nadjeżdża Romet 249 Division
Już za miesiąc do sprzedaży trafi długo oczekiwany naked bike Rometa, o którym mówiliśmy już podczas wystawy w Mediolanie i w Warszawie. Modelem 249 Division polski producent otwiera nowy rozdział w historii Rometa.  »
Wiktor Węgrzyn o tragedii w Smoleńsku
Na temat tragicznych wydarzeń związanych z katastrofą samolotu prezydenckiego, rozmawialiśmy z organizatorem motocyklowego Rajdu Katyńskiego Wiktorem Węgrzynem. »
REKLAMA