|
|||||
|
Zamknij
~02-07-2009; 10:58
Scramblery Aprilii i Moto Guzzi
Coraz częściej w świecie motocyklowym słyszy się nazwę "Scrambler". Są to motocykle idealnie nadające się do sprawnego przemieszczania się w mieście, ale brud i kurz także nie są im obce. Czy jest to wciąż niewypełniony segment?
Obecnie na rynku jest kilka marek, które zdecydowały się nawiązać swoimi modelami do tego stylu. Są nimi np.: Moto Morini, Triump, Derbi, a także BMW.
Inni producenci nie chcąc pozostać w tyle za innymi, w niedługim czasie również planują wprowadzić modele a' la "Scrambler". Ciągle się słyszy o Ducati Scrambler, który miałby nawiązywać do linii motocykli sprzed 40 lat, kiedy to produkowano jednocylindrowe jednostki o pojemności 250 i 450cc.
Wśród międzynarodowych graczy, którzy mogą aspirować do tego "ruchu" są z pewnością Aprilia i Moto Guzzi. Obie marki swoją historią mogą poszczycić się sporymi osiągnięciami w tej dziedzinie, tak więc nie dziwi fakt, że obie firmy będą starały się wejść w ten segment.
Temat ten jak "zwykle" rozwiązuje znany projektant Oberdan Bezzi, który większość swoich prac realizuje pod banderą Piaggio Group (właściciel także Derbi).
W przypadku Aprili maiłby się on nazywać "Xcrambler 750 V2", natomiast Guzzi to "SCR 750".
O ile do Aprili nie można mieć zastrzeżeń, bo pasuje do linii tej marki, tak w przypadku Moto Guzzi już można czuć niedosyt zwłaszcza w przypadku jednostki napędowej. Jest to jednak tylko projekt, a od niego do realizacji jest jeszcze długa droga.
Inni producenci nie chcąc pozostać w tyle za innymi, w niedługim czasie również planują wprowadzić modele a' la "Scrambler". Ciągle się słyszy o Ducati Scrambler, który miałby nawiązywać do linii motocykli sprzed 40 lat, kiedy to produkowano jednocylindrowe jednostki o pojemności 250 i 450cc.
Wśród międzynarodowych graczy, którzy mogą aspirować do tego "ruchu" są z pewnością Aprilia i Moto Guzzi. Obie marki swoją historią mogą poszczycić się sporymi osiągnięciami w tej dziedzinie, tak więc nie dziwi fakt, że obie firmy będą starały się wejść w ten segment.
Temat ten jak "zwykle" rozwiązuje znany projektant Oberdan Bezzi, który większość swoich prac realizuje pod banderą Piaggio Group (właściciel także Derbi).
W przypadku Aprili maiłby się on nazywać "Xcrambler 750 V2", natomiast Guzzi to "SCR 750".
O ile do Aprili nie można mieć zastrzeżeń, bo pasuje do linii tej marki, tak w przypadku Moto Guzzi już można czuć niedosyt zwłaszcza w przypadku jednostki napędowej. Jest to jednak tylko projekt, a od niego do realizacji jest jeszcze długa droga.
|
|||||||||
|
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Bikers.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli którykolwiek z komentarzy zamieszczonych na forum łamie prawo zawiadom nas o tym |
Niecodzienny pokaz zorganizowała Krajowa Rada Bezpieczeństwa i Tramwaje Warszawskie, w którym przeprowadzono crash test połączony z akcją ratunkową służb mundurowych. »
Kierowca jednośladu, jadąc na jednym kole, wyprzedzał rząd samochodów i pędził po mieście z prędkością 188 km/h. Kara była adekwatna... »
Już za miesiąc do sprzedaży trafi długo oczekiwany naked bike Rometa, o którym mówiliśmy już podczas wystawy w Mediolanie i w Warszawie. Modelem 249 Division polski producent otwiera nowy rozdział w historii Rometa. »
Na temat tragicznych wydarzeń związanych z katastrofą samolotu prezydenckiego, rozmawialiśmy z organizatorem motocyklowego Rajdu Katyńskiego Wiktorem Węgrzynem. »