ďż˝roda, 26 Luty 2020 r. Mirosława, Aleksandra
Pogoda: Mazowieckie temp. -5 °C ciśn. 1024 hpa
Aprilia Shiver i Triumph Street Triple – uliczny dreszcz emocji 00
, źródło: ( ZOBACZ GALERIĘ )
~24-06-2011; 10:10

Aprilia Shiver i Triumph Street Triple - uliczny dreszcz emocji

O tytuł ulicznego rozrabiaki ubiegają się Aprilia Shiver oraz Triumph Street Triple. Wyposażone w akcesoryjne wydechy maszyny nieźle nastraszyły mieszkańców stolicy, a nam sprawiły prawdziwą frajdę.
Początkowo nasz plan zakładał przeprowadzenie testu dwóch braci Triple. Duży Triumph Speed oraz zadziorny Street Triple są mieszczuchami z krwi i kości. Jednak taki rodzinny mezalians raz, że jest niezdrowy, a dwa, że już został przez media skonfrontowany. Dlatego uznaliśmy, że ciekawsze będzie pokazanie dwóch wciąż niedocenianych miejskich rozrabiaków, wyposażonych w wyjątkowe jednostki napędowe.


I tak w lewym narożniku mamy trzycylindrowego Triumpha Street Tripla R będącego rasowym nakedem, którego DNA pochodzi od sportowego modelu Daytona. Takie połączenie musi się sprawdzić. Natomiast w prawym narożniku czeka już dwucylindrowa Aprilia Shiver, która na naszych drogach jest prawdziwym unikatem. Oba motocykle prezentują dwie szkoły. Streeta trudno pomylić z innym motocyklem (no chyba, że z większym bratem) za sprawą jedynych w swoim rodzaju reflektorów w stylu cyngli Harry’ego Pottera. Zupełnie inny jest Shiver, będący przedstawicielem włoskiej szkoły projektowania, czyli ostre linie, nowoczesne kształty i jest na czym zawiesić oko.



Runda pierwsza – wygląd i funkcjonalność.
W redakcji zdania były podzielone, jednym przypadł do gustu klasyczny wygląd Streeta, natomiast inni woleli „włoską robotę”. Triumph Street Triple swój debiut miał w 2007 roku, jednak historia rodziny Triplów sięga do początku lat dziewięćdziesiątych. Warto także przypomnieć że model ten znalazł się w czołówce kultowych motocykli. Od samego początku okrągłe przednie lampy oraz zwarta sylwetka były i są znakami rozpoznawczymi tych modeli. Od 2010 roku Triumph dołączył literkę „R” do nazwy, która miała stanowić odpowiedź na potrzeby rynkowe. Wraz z nią Street wyposażono w lepsze hamulce (stalowy oplot), regulowane zawieszenie oraz nową kierownicę. W naszym egzemplarzu znalazły się także dodatkowe plastiki (owiewka i atrapa chłodnicy) oraz groźnie brzmiące wydechy Arrow. Zastrzeżenia budziły jedynie do plastiki jakich użyto do przełączników oraz matowego lakieru, który wyglądał ładnie, ale był trudny w utrzymaniu.

poprzednia 1 2 3 4 następna

 
Dodaj do: Drukuj stronę Wyślij link Zgłoś błąd  
  Dodaj swój komentarz  

0 komentarzy

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Bikers.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli którykolwiek z komentarzy zamieszczonych na forum łamie prawo zawiadom nas o tym

REKLAMA
Honda SH300i - Moda na skuter
Test skutera Honda SH300i w iście "bondowskim" stylu. Zobacz jak miejski pojazd Hondy spisał się podczas naszych jazd.  »
Aprilia Shiver i Triumph Street Triple - uliczny dreszcz
O tytuł ulicznego rozrabiaki ubiegają się Aprilia Shiver oraz Triumph Street Triple. Wyposażone w akcesoryjne wydechy maszyny nieźle nastraszyły mieszkańców stolicy.  »
Dziennikarz Bikers.pl ratuje świat
Jak się okazało, redaktor Tomek "Zimek" Zimiński w rzeczywistości nazywa się Eustachy Morowiec i prowadzi podwójne życie. Kamery przemysłowe zarejestrowały jego tajne działania, gdy dosiadając Triumpha Rocketa III staje się superbohaterem! »
Suzuki B-King - po właściwej stronie mocy
Suzuki B-King został pokazany podczas wystawy w Tokio w 2001 roku i od razu wzbudził wielkie zainteresowanie. Gdy kilka lat później pojawił się na ulicach, udowodnił że zasługuje na miano "Króla Szos". »
FGR 2500 V6 MIDALU
Wideo prezentacja najmocniejszej maszyny z Czech, która swoją potężną jednostką V6 budzi strach i respekt. Niepozorny wygląd FGR'a jest jest tylko ciszą przed burzą. »
REKLAMA