|
|||||
|
Zamknij
~05-03-2012; 09:55
BMW F800GS - uniwersalny żołnierz
Stojący na parkingu F800GS przyciąga wzrok smukłą, trochę żylastą linią. Widać, że jest poważnym zawodnikiem, z całym bagażem doświadczeń jaki niesie ze sobą seria GS.
Ciąg dalszy...Stojący na parkingu F800GS przyciąga wzrok smukłą, trochę żylastą linią. Widać, że jest poważnym zawodnikiem, z całym bagażem doświadczeń linii GS, ale przemyślanym na nowo i dobrze dopracowanym sprzętem. Można powiedzieć, że budzi respekt, ale nie wielkością, ani mocą, ale raczej gotowością na przygodę.
![](http://www.bikers.pl/images/uploaded/image//TESTY/BMW-F800GS-02.jpg)
Kiedy już wdrapałem się na wysoko umieszczone siodło, łatwo było go postawić do pionu, bo nie waży wiele. Właściwie wszystko jest na miejscu, zarówno ręce jak i stopy odnajdują bez problemu wszystkie elementy sterowania pojazdem, a wskaźniki, choć nie powalają nowoczesnością są czytelne i w wersji z komputerem pokładowym zapewniają komplet informacji.
Silnik ma charakterystykę taką jak w pozostałych motocyklach serii F800. Najlepiej czuje się w średnich obrotach, spontanicznie reaguje na dodanie gazu i dzięki dużej wartości momentu obrotowego przy niskich i średnich obrotach nie zmusza do jazdy ze wskazówką obrotomierza zbliżoną do czerwonego pola. To z kolei procentuje na stacji benzynowej i niewielki zbiornik paliwa umieszczony pod siedzeniem może wystarczyć nawet na 300km spokojnej jazdy.
Na asfalcie F800GS zachowuje się przyzwoicie i przewidywalnie.
Oczywiście trzeba brać poprawkę na to jaki to typ motocykla, zatem nie ma mowy o super poręczności, świetnym czuciu przedniego koła, czy sportowo tłumiących amortyzatorach. Mimo wszystko jest bardzo poprawnie i zawieszenia dają radę. W lekkim terenie z kolei też nie jest źle. Prześwit jest wystarczający i można poczuć się względnie pewnie nawet na piachu, szutrze, błocie czy na leśnej drodze, a to wszystko na standardowych, uniwersalnych oponach Pirelli. Motocykl prowadzi się pewnie i nawet widelec pozbawiony jakiejkolwiek regulacji nie kapituluje przy szybszych przejazdach po nierównościach poza asfaltem. W takich warunkach trzeba się przyzwyczaić do pracy silnika.
poprzednia 1 2 3 4 następna
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
||
![]() |
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Bikers.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli którykolwiek z komentarzy zamieszczonych na forum łamie prawo zawiadom nas o tym |