|
|||||
|
Zamknij
~05-03-2012; 09:55
BMW F800GS - uniwersalny żołnierz
Stojący na parkingu F800GS przyciąga wzrok smukłą, trochę żylastą linią. Widać, że jest poważnym zawodnikiem, z całym bagażem doświadczeń jaki niesie ze sobą seria GS.
Ciąg dalszy...Stojący na parkingu F800GS przyciąga wzrok smukłą, trochę żylastą linią. Widać, że jest poważnym zawodnikiem, z całym bagażem doświadczeń linii GS, ale przemyślanym na nowo i dobrze dopracowanym sprzętem. Można powiedzieć, że budzi respekt, ale nie wielkością, ani mocą, ale raczej gotowością na przygodę.

Kiedy już wdrapałem się na wysoko umieszczone siodło, łatwo było go postawić do pionu, bo nie waży wiele. Właściwie wszystko jest na miejscu, zarówno ręce jak i stopy odnajdują bez problemu wszystkie elementy sterowania pojazdem, a wskaźniki, choć nie powalają nowoczesnością są czytelne i w wersji z komputerem pokładowym zapewniają komplet informacji.
Silnik ma charakterystykę taką jak w pozostałych motocyklach serii F800. Najlepiej czuje się w średnich obrotach, spontanicznie reaguje na dodanie gazu i dzięki dużej wartości momentu obrotowego przy niskich i średnich obrotach nie zmusza do jazdy ze wskazówką obrotomierza zbliżoną do czerwonego pola. To z kolei procentuje na stacji benzynowej i niewielki zbiornik paliwa umieszczony pod siedzeniem może wystarczyć nawet na 300km spokojnej jazdy.
Na asfalcie F800GS zachowuje się przyzwoicie i przewidywalnie.
Oczywiście trzeba brać poprawkę na to jaki to typ motocykla, zatem nie ma mowy o super poręczności, świetnym czuciu przedniego koła, czy sportowo tłumiących amortyzatorach. Mimo wszystko jest bardzo poprawnie i zawieszenia dają radę. W lekkim terenie z kolei też nie jest źle. Prześwit jest wystarczający i można poczuć się względnie pewnie nawet na piachu, szutrze, błocie czy na leśnej drodze, a to wszystko na standardowych, uniwersalnych oponach Pirelli. Motocykl prowadzi się pewnie i nawet widelec pozbawiony jakiejkolwiek regulacji nie kapituluje przy szybszych przejazdach po nierównościach poza asfaltem. W takich warunkach trzeba się przyzwyczaić do pracy silnika.
poprzednia 1 2 3 4 następna
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
||
![]() |
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Bikers.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli którykolwiek z komentarzy zamieszczonych na forum łamie prawo zawiadom nas o tym |