Niedziela, 05 Maj 2024 r. Ireny, Waldemara
Pogoda: Mazowieckie temp. -5 °C ciśn. 1024 hpa
Yamaha X-Max 250 wyjściem na korkowe zło 01
, źródło: ( ZOBACZ GALERIĘ )
~02-03-2011; 14:52

Yamaha X-Max 250 - opcja na korkowe zło

W Warszawie korki kosztują każdego kierowcę 4300 zł rocznie, a śr. prędkość z jaką poruszamy się po zakorkowanych miastach to 38 km/h. Takie dane zmuszają do myślenia i szukania innych opcji. Może czas na skuter?
Ciąg dalszy...


Nie ma strachu także przed wyjechaniem X-Max’em poza miasto. Oczywiście nie mamy tu na myśli dalekich tras, a raczej podmiejskie wypady. Bez względu na to czy jedziemy sami czy z pasażerem komfort stoi na podobnym poziomie. Ładnie wyglądające uchwyty pasażera okazują się także dość praktyczne. Można jedynie ponarzekać na przeciętną ochronę przed wiatrem. Szyba w X-Max’ie nie należy do największych, ale spełnia swoje zadanie. Trochę gorzej wypada osłona dłoni, która w poprzedniej generacji była dobra, tu jej praktycznie nie ma.

Yamaha X-Max 250 to bardzo fajny, średniej wielkości skuter. Świetnie się prezentuje i jeszcze lepiej jeździ. Japońskiemu producentowi udało się stworzyć pojazd, który niemal idealnie wpisuje się w miejski krajobraz. Żwawa jednostka gwarantuje dobre osiągi, a spore schowki sprawiają, że X-Max sprawdzi się jako codzienny środek komunikacji. Model 2011 wyposażony w układ ABS będzie jeszcze lepszą opcją dla osób chcących uciec przed zbliżającymi się korkami. Gdyby jeszcze cena, która wynosi 18.900 (bez ABS) była niższa…


DANE TECHNICZNE:

Silnik
Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, jednocylindrowy
Pojemność skokowa: 249,78 cm3
Średnica x skok tłoka: 69,0 x 66,8 mm
Stopień sprężania: 10,0 : 1
Moc maksymalna: 15 kW @ 7500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 21 Nm @ 6000 obr/min
Smarowanie: Mokra miska olejowa
Gaźnik: Elektroniczny wtrysk paliwa
Układ zapłonowy: TCI
Starter: Elektryczny
Układ przeniesienia napędu: Automatyczna z pasem klinowym
 
Dodaj do: Drukuj stronę Wyślij link Zgłoś błąd  
  Dodaj swój komentarz  

5 komentarzy
Do bolków i pozostałych walsiękoni: (1) 2011-07-24 21:51
~Warsaw -man
Jeżdżę na codzień Kawką 650 ccm, a zimą toyotą avensis 2.0 - czyli doświadczenie ...
x-max testowany  2011-03-15 10:11
~bolek
no testować to może krowe pewnie ale nie motocykle ha ha
x-max (1) 2011-03-14 19:25
~walsię
nie leży ci ten skuter widzę że owiewka przetarta ładnie umiesz jeżdzić ...

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Bikers.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli którykolwiek z komentarzy zamieszczonych na forum łamie prawo zawiadom nas o tym

Crash test: tramwaj kontra auto!
Niecodzienny pokaz zorganizowała Krajowa Rada Bezpieczeństwa i Tramwaje Warszawskie, w którym przeprowadzono crash test połączony z akcją ratunkową służb mundurowych. »
188 km/h na jednym kole
Kierowca jednośladu, jadąc na jednym kole, wyprzedzał rząd samochodów i pędził po mieście z prędkością 188 km/h. Kara była adekwatna... »
Nadjeżdża Romet 249 Division
Już za miesiąc do sprzedaży trafi długo oczekiwany naked bike Rometa, o którym mówiliśmy już podczas wystawy w Mediolanie i w Warszawie. Modelem 249 Division polski producent otwiera nowy rozdział w historii Rometa.  »
Wiktor Węgrzyn o tragedii w Smoleńsku
Na temat tragicznych wydarzeń związanych z katastrofą samolotu prezydenckiego, rozmawialiśmy z organizatorem motocyklowego Rajdu Katyńskiego Wiktorem Węgrzynem. »
REKLAMA