|
|||||
|
Zamknij
~11-08-2010; 12:53
MV Agusta ma przetrwać dzięki modelowi F3
Harley-Davidson sprzedał kilka dni temu włoską MV Agustę Claudio Castiglioniemu. Krótko po tym we włoskim portalu „Il Sole 24 Ore” ukazał się wywiad z nowym nabywcą, który zdradza, jakie ma plany by utrzymać włoską markę.
Castiglioni w wywiadzie udzielił odpowiedzi na kilka najbardziej nurtujących pytań. Sukcesu, jakim ma być w tym przypadku utrzymanie firmy pracującej na wystarczającym poziomie, nowy właściciel upatruje w sprzedaży nowego modelu F3.
F3 jest mniejszą wersją modelu F4 (zobacz nasz materiał video o Aguście F4) i powinien ukazać się na rynku w przyszłym sezonie. F3 ma być po prostu konkurencją dla motocykli japońskich klasy 600 i będzie produkowany w dwóch wersjach; standardowej oraz sportowej (w rozumieniu wyczynowej).
Ceny za małego sporta Agusty zaczynają sie od 9000 euro. Do wersji sportowej trzeba będzie dopłacić ok. 1-2 tysiące euro. Pieniądze, jakie trzeba będzie wyłożyć za F3 czynią ten jednoślad silnym rywalem dla świetnego Triumpha 675 Daytona czy Ducati 848, które pojemnościowo są zbliżone do motocykla Agusty.
Na silniku z F3 będą opierały się też inne konstrukcje włoskiej marki typu naked bike. Tak jak F4 ma swojego „gołego” odpowiednika o nazwie Brutale, tak mniejszego nakeda Castiglioni nazywa na razie „Brutalina”.
Wszystkich motocykli z silnikiem o pojemności 675ccm Castiglioni zamierza sprzedać w przyszłym roku 10,000.
Tomek "Zimek" Zimiński
źródło: Bikers.pl
F3 jest mniejszą wersją modelu F4 (zobacz nasz materiał video o Aguście F4) i powinien ukazać się na rynku w przyszłym sezonie. F3 ma być po prostu konkurencją dla motocykli japońskich klasy 600 i będzie produkowany w dwóch wersjach; standardowej oraz sportowej (w rozumieniu wyczynowej).
Ceny za małego sporta Agusty zaczynają sie od 9000 euro. Do wersji sportowej trzeba będzie dopłacić ok. 1-2 tysiące euro. Pieniądze, jakie trzeba będzie wyłożyć za F3 czynią ten jednoślad silnym rywalem dla świetnego Triumpha 675 Daytona czy Ducati 848, które pojemnościowo są zbliżone do motocykla Agusty.
Na silniku z F3 będą opierały się też inne konstrukcje włoskiej marki typu naked bike. Tak jak F4 ma swojego „gołego” odpowiednika o nazwie Brutale, tak mniejszego nakeda Castiglioni nazywa na razie „Brutalina”.
Wszystkich motocykli z silnikiem o pojemności 675ccm Castiglioni zamierza sprzedać w przyszłym roku 10,000.
Tomek "Zimek" Zimiński
źródło: Bikers.pl
|
|||||||||||||||
|
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Bikers.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli którykolwiek z komentarzy zamieszczonych na forum łamie prawo zawiadom nas o tym |
Niecodzienny pokaz zorganizowała Krajowa Rada Bezpieczeństwa i Tramwaje Warszawskie, w którym przeprowadzono crash test połączony z akcją ratunkową służb mundurowych. »
Kierowca jednośladu, jadąc na jednym kole, wyprzedzał rząd samochodów i pędził po mieście z prędkością 188 km/h. Kara była adekwatna... »
Już za miesiąc do sprzedaży trafi długo oczekiwany naked bike Rometa, o którym mówiliśmy już podczas wystawy w Mediolanie i w Warszawie. Modelem 249 Division polski producent otwiera nowy rozdział w historii Rometa. »
Na temat tragicznych wydarzeń związanych z katastrofą samolotu prezydenckiego, rozmawialiśmy z organizatorem motocyklowego Rajdu Katyńskiego Wiktorem Węgrzynem. »