Czwartek, 09 Maj 2024 r. Grzegorza, Karoliny
Pogoda: Mazowieckie temp. -5 °C ciśn. 1024 hpa
Suzuki GSF650N - Wyższy poziom świadomości
, źródło: ( ZOBACZ GALERIĘ )
~15-09-2010; 12:34

Suzuki GSF 650 N - Wyższy poziom świadomości

Motocykle w naszym polskim klimacie są bardziej formą pasji niż sposobem na życie. Hobby dość kosztownym, ale wdzięcznym i dającym pełne spektrum wrażeń – od klasycznej euforii do tak skrajnych i prostych jak np. pełne gacie.
Ciąg dalszy...


No dobra, dość narzekań, pora na pozytywy… No prawie. Masa własna motocykla to 244 kg i o ile na parkingu przy przepychaniu motocykla, stawianiu na nóżki (w standardzie mamy podstawkę boczna i podstawkę serwisową) ta masa jest odczuwalna, o tyle po zajęciu miejsca na kanapie motocykl nawet nie będąc w ruchu, sprawia wrażenie idealnie wyważonego i pewnie daje utrzymywać się między nogami. Pomny tysięcy negatywnych postów i komentarzy zawartych w Internecie, mając już nadwyrężone zmysły po zawodzeniu wtryskiwaczy, spodziewałem się, że wrzucenie jedynki urwie mi nogę lub co najmniej spowoduje wylot szyb w oknach salonu, ale o dziwo, ku mojemu pozytywnemu zaskoczeniu wbicie jedynki objawiło się przyjemnym stuknięciem, nie wiele głośniejszym niż we wspomnianej wcześniej Hondzie CBF 600 N. Stukniecie miało charakter leniwego i bynajmniej nie oznaczało łamania zębów skrzyni biegów przy pierwszym pocałunku.

Ostrożnie i pomału, by nie przekraczać prędkości obrotowych zalecanych w instrukcji przez okres docierania, wyjechałem na nasze dziurawe drogi. Pozycja na motocyklu należy chyba do najwygodniejszych w przedziale 600 cm3. Można się zrelaksować i oddać przyjemności obcowania z wiatrem i prędkością. Regulowana, nadzwyczaj wygodna, dzielona na pół kanapa dba o nasze cztery litery, a wyżłobienia w szerokim baku, stanowią idealne podparcie dla naszych ud. Szkoda tylko, ze każde dotknięcie zbiornika palcem, lub czymkolwiek innym, narusza paskudnie strukturę nowoczesnego lakieru. Masakra jakaś!



Kąt ugięcia kolan jest jak najbardziej poprawny, a podnóżki z grubą warstwą gumy (przy wstawaniu może wydawać się, że to nie guma tylko żelkowe misie) skutecznie tłumią drgania motocykla, które i tak nie należą do jakoś specjalnie irytujących. Mam 188 cm wzrostu i dobre 100-naście kilo wagi, a mimo to na Bandycie czuje się jak na wygodnej kanapie… No może, jak siedząc okrakiem na oparciu wygodnej kanapy, ale i tak jest nieźle! Siedzisko ma dwa położenia. Zarówno w niższym jak i wyższym położeniu kanapy na motocyklu da się jeździć, przy czym z oczywistym powodów zostałem przy tym drugim. Choć początkowo miałem dylemat czy wybrać pomiędzy estetyką i bólami nóg, czy komfortem oraz szparami, jakie pojawiają się po podwyższeniu kanapy i pozwalają nam podziwiać różnokolorowe plątaniny kabelków. Tych kabelków Suzuki ma zaskakująco dużo i nawet mają różne kolory. Kiedyś jak będą duże mrozy, a telewizja przestanie nadawać „Modę na Sukces”, postaram się wytropić, co gdzie się chowa i co, z czym łączy ;) Suzuki w instrukcji obsługi motocykla zawarło tylko mała wzmiankę na temat regulacji wysokości siedziska oraz przykazało w temacie skontaktować się z Serwisem.
 
Dodaj do: Drukuj stronę Wyślij link Zgłoś błąd  
  Dodaj swój komentarz  

3 komentarzy
FZ6  2010-09-17 21:26
~POZDRO 600
ja tez kolego wole FZ6, bo sam nim smigam:) ale to zupelnie inny motocykl ...
Zdecydowanie wolę yamahe fz6!  2010-09-17 12:03
~janek
To się nazywa obszerny materiał.  2010-09-15 18:48
~Mr Koks
Tekst spoko zdjęcia także

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Bikers.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli którykolwiek z komentarzy zamieszczonych na forum łamie prawo zawiadom nas o tym

Crash test: tramwaj kontra auto!
Niecodzienny pokaz zorganizowała Krajowa Rada Bezpieczeństwa i Tramwaje Warszawskie, w którym przeprowadzono crash test połączony z akcją ratunkową służb mundurowych. »
188 km/h na jednym kole
Kierowca jednośladu, jadąc na jednym kole, wyprzedzał rząd samochodów i pędził po mieście z prędkością 188 km/h. Kara była adekwatna... »
Nadjeżdża Romet 249 Division
Już za miesiąc do sprzedaży trafi długo oczekiwany naked bike Rometa, o którym mówiliśmy już podczas wystawy w Mediolanie i w Warszawie. Modelem 249 Division polski producent otwiera nowy rozdział w historii Rometa.  »
Wiktor Węgrzyn o tragedii w Smoleńsku
Na temat tragicznych wydarzeń związanych z katastrofą samolotu prezydenckiego, rozmawialiśmy z organizatorem motocyklowego Rajdu Katyńskiego Wiktorem Węgrzynem. »
REKLAMA